Често задавани въпроси (FAQ)

Как да направя поръчка?
Можете да направите поръчка през нашия сайт, като добавите артикул/и в кошницата, натиснете бутона "Поръчай", попълните нужните данни за доставка и след това финализирате поръчката. 
Какъв е срокът и центата на доставка?
Доставката се извършва чрез куриерска фирма Еконт. 

Поръчки, направени до 11:00 часа, се изпращат на същия ден(изкл. събота и неделя) и пристигат на следващия ден. Възможно е поръчки направени след 11:00 да бъдат изпратени на същия ден в зависимост от натовареността на екипа за съответния ден. 

 

Поръчки, направени до 10:00 часа в събота, се изпращат на същия ден и пристигат в понеделник. 

 

Поръчки направени след 10:00 часа в събота или в неделя, се изпращат в понеделник и пристигат на следващия ден.

 

Поръчки с доставка до личен адрес, направенини след 11:00 ч. в четвъртък и петък, се доставят в понеделник. 

 

Цената на доставката до офис на Еконт е около 5 лв.

Цената на доставката до личен адрес е около 6.60 лв. 

Как става плащането?

Плащането става при получаването на стоката от куриера.

Има ли опция преглед преди плащане?

Да, всяка пратка пристига с опция преглед преди плащане.

Мога ли да заменя или върна артикул?

Разбира се. Нужно е само да се свържете с нас през формата за контакт или да пишете във полето ни за чат за да уточним детайлите по връщането и замяната. Още за политиките ни за връщане и замяна можете да прочетете тук.

Имам въпрос относно поръчката ми. Как да се свържа с Вас?

В случай че имате въпроси относно конкретна поръчката, не се колебайте да се свържете с нас по имейл или в прозореца ни за чат. В работно време ще получите отговор до няколко минути. 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас